Regulamin

Regulamin

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG:
STRUMYKOWA CHATA
ul. Mrowce 4B
34-500 Zakopane

Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu miejsc
noclegowych w wybranym pokoju.
Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem i przestrzeganiem postanowień
Regulaminu.

INFORMACJE PODSTAWOWE
1. Umowa pomiędzy Klientem a Wynajmującym zostaje zawarta w momencie dokonania
rezerwacji on-line (poprzez system rezerwacyjny dostępny na stronie internetowej
strumykawachata.pl lub poprzez portale rezerwacyjne partnerów Wynajmującego, a także za
pomocą poczty elektronicznej: strumykowochata@gmail.com lub telefonicznie: +48 606 735
282


2. Przy rezerwacji należy podać następujące dane: datę przyjazdu i wyjazdu, dane osobowe i
kontaktowe, ilość osób, które będą przebywać w pokoju.
Najemca jest odpowiedzialny za prawidłowe wypełnienie danych w procesie rezerwacji.
Wynajmujący nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowy wybór terminu przyjazdu lub
wyjazdu lub błędne wskazanie danych przez Najemcę.

3. Rezerwacje dokonuje się na osobę lub firmę, która będzie dokonywać płatności.
Osoba dokonująca rezerwacji noclegu musi mieć ukończone 18 lat.
Osoby niepełnoletnie mogą zamieszkiwać w pokoju wyłącznie z osobami pełnoletnimi.


4. Całość należności za pobyt (płatność gotówką) pobierana jest w dniu przyjazdu, w momencie
meldowania gościa lub na następny dzień po przyjeździe (do ustalenia)


5. W przypadku wcześniejszego wyjazdu niż uprzednio zarezerwowany pobyt należność nie ulega
zmianie i nie podlega zwrotowi.


6. Przeniesienie praw i obowiązków klienta na inną osobę:
Klient może przenieść na inną osobę wszystkie przysługujące mu z tytułu rezerwacji
uprawnienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej rezerwacji
obowiązki. W tej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić Wynajmującego o zmianie
Rezerwującego podając dane personalne osoby, która przejmuje prawa i obowiązki wynikające z
umowy. Osoba przejmująca rezerwację, zobowiązana jest wówczas do potwierdzenia takiego faktu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, modyfikując rezerwację o niezbędne dane osobowe i dane płatnicze.


7. Nie rezerwujemy apartamentów na wieczory panieńskie lub kawalerskie.

ZAMELDOWANIE:
1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu, a kończy o godzinie 10:00 w
dniu wyjazdu.


2. Pokój jest sprawdzany przez Obsługę przed zameldowaniem i po wymeldowaniu gości.


3. Klient może korzystać z pokoju jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać w
dalszy podnajem.


4. Wynajmujący świadczy usługi w wybranym Pokoju zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń Obsługa zobowiązana jest reagować na uwagi dotyczące
poziomu usług, funkcjonowania urządzeń oraz porządku i czystości. Gość proszony jest o
bezzwłoczne zgłoszenie ewentualnych nieudogodnień do obsługi obiektu lub pod numer
telefonu: +48 606 735 282


5. Wcześniejsze udostępnienie Pokoju w dniu przyjazdu uzależnione jest od aktualnego
obłożenia obiektu i każdorazowo rozpatrywane jest indywidualnie przez Wynajmującego.
Niezależnie od dobrej woli Wynajmującego, nie gwarantuje on wcześniejszego zameldowania w
dniu przyjazdu z wyprzedzeniem.


6. Zameldowanie po godzinie 22:00 i wymeldowanie przed godziną 8:00 powinno być zgłoszone
wcześniej i ustalone z Obsługą obiektu odpowiedzialną za przekazanie/odbiór kluczy.


7. Niestawienie się gościa do godziny 23:00 dnia przyjazdu jest równoznaczne z rezygnacją z
pobytu, jeśli gość nie poinformował wcześniej Obsługi obiektu i jest równoznaczne z
możliwością wynajęcia Pokoju innemu gościowi.


8. Przedłużenie doby Hotelowej uzależnione jest od aktualnego obłożenia obiektu i każdorazowo
rozpatrywane jest indywidualnie przez Wynajmującego. Niezależnie od dobrej woli
Wynajmującego, nie gwarantuje on przedłużenia doby Hotelowej w dniu wyjazdu z
wyprzedzeniem. Chęć przedłużenia pobytu poza wskazany w rezerwacji termin Gość powinien
zgłosić obsłudze obiektu bezpośrednio lub pod numerem telefonu: +48 606 735 282


9. Przy odbiorze kluczy Najemca zobowiązany jest okazać dokumenty tożsamości (dowód
osobisty, paszport lub prawo jazdy) celem dokonania meldunku (Ust. Z 10.04 1974 o ewidencji
ludności i dowodach osobistych Dz.U. z 2001 nr 87 poz 960).
Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych naszych Gości
zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926 z późniejszymi
zmianami), oraz czytelnie wypełnić kartę meldunkową.


10. Kartę meldunkową Najemca zobowiązany jest czytelnie uzupełnić i podpisać. Odmowa
któregokolwiek z powyższych może skutkować nie wydaniem kluczy Najemcy.


11. Wynajmujący zastrzega sobie możliwość nie wydania klucza Najemcom będącym pod
wpływem alkoholu, środków odurzających bądź zachowujących się agresywnie, a tym samym

stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla innych osób oraz dla mienia. To samo dotyczy osób
nieposiadających dowodu tożsamości.

12. Do korzystania z Obiektu uprawnione są wyłącznie osoby zameldowane w Obiekcie. Gość nie może przekazywać wynajętego pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił opłatę.

13. Osoby niezameldowane w Obiekcie mogą przebywać w pokoju gościa do godz. 22:00 Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju po godzinie 22:00 jest równoznaczne zwyrażeniem zgody przez Rezerwującego na odpłatne dokwaterowanie tych osób.

14. Gość jest zobowiązany do zgłoszenia dokwaterowania kolejnej osoby Wynajmującemu przed zaistnieniem takiej sytuacji. Wynajmujący zastrzega sobie prawo odmowy przyjęciadodatkowych osób, jeżeli ich łączna liczba przekracza możliwości techniczne danego domek.Dodatkowe osoby zostaną rozliczone 100zł/os/doba.

15.Goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody – uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia lub urządzeń technicznych (w tym również zagubienie kluczy) powstałe z jego winy lub osób go odwiedzających.

16.Najemca zobowiązany jest do utrzymywania i zwrotu lokalu w stanie niepogorszonym.
Przestawianie mebli oraz sprzętów AGD/RTV jest zabronione. Za niezastosowanie się do
powyższego postanowienia, Najemcy zostanie naliczona opłata za dodatkowy serwis w
wysokości 200 zł.
 

17.Opuszczenie lokalu i zdanie kluczy powinno nastąpić w ostatnim dniu najmu przewidzianego
rezerwacją, nie później niż do godziny 10:00 tego dnia, chyba że uzyskał wcześniej zgodę obsługi
Strumykowej Chaty na bezkosztowe opuszczenie lokalu po godzinie 10:00.
Opuszczając lokal Najemca zobowiązany jest zamknąć go na klucz.

18.W przypadku nieopuszczenia lokalu do godziny 10:00 i nieobecności o tej godzinie Najemcy
w lokalu, obsługa Wynajmującego jest uprawniona do wejścia do lokalu pod nieobecność
Najemcy, spakowania jego rzeczy i przeniesienia ich do bezpiecznego i wyznaczonego miejsca.
W takim przypadku Najemca zostanie obciążony dodatkową opłatą w wysokości 200 pln.

 19.Pobyt dzieci i młodzieży do lat 18 dozwolony jest jedynie pod opieką osób dorosłych, które
biorą całkowitą odpowiedzialność za ich czyny, a także wszelkie następstwa tych czynów oraz za
zaistniałe sytuacje na terenie Obiektu.

20.Ze względu na komfort wypoczynku naszych Gości na terenie obiektu obowiązuje całkowity
zakaz palenia tytoniu i stosowania niedozwolonych używek. Palić można jedynie w
wyznaczonym miejscu na zewnątrz budynku, obowiązuje zakaz palenia na balkonach.
Niezastosowanie się do powyższego zakazu przez osoby przebywające w lokalu, skutkuje
nałożeniem na Najemcę kary pieniężnej w wysokości 1.000,00 pln.
Niezależnie od kary pieniężnej, o której mowa w zdaniu poprzednim, Najemca zostanie
obciążony kosztami związanymi z doprowadzeniem lokalu do stanu sprzed naruszenia zakazu
palenia, takimi jak np. czyszczenie chemiczne mebli tapicerowanych i innych tkanin, lub ich
wymiana, ozonowanie pomieszczeń.


21.Cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00 do 7:00. Użytkownicy Pokoju mają obowiązek takiego zachowania, by w godzinach ciszy nocnej w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych osób, a w ciągu dnia było zgodne z normami społecznymi i poszanowaniem prawa do wypoczynku innych osób przebywających na terenie Obiektu.


22. Wynajmującemu przysługuje prawo do rozwiązania Umowy ze skutkiem natychmiastowym
bez zwrotu pobranych środków w przypadku, gdy Gość lub osoby przebywające w lokalu
naruszają Regulamin, zachowują się w sposób agresywny lub w sposób zakłócający spokój osób
trzecich, w tym osób zamieszkałych w sąsiednich lokalach (w szczególności poprzez
organizowanie imprez lub innych zgromadzeń i spotkań naruszających dobre obyczaje i zasady
współżycia społecznego w lokalu).


23. W przypadku konieczności interwencji Policji, Straży Miejskiej, ochrony danego obiektu lub
pracownika Obiekt nałoży na Gościa opłatę dodatkową w wysokości 1000 pln za każde
naruszenie, co nie ogranicza możliwości dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.


24. W przypadku stwierdzenia przez Obiekt naruszenia Regulaminu, zgłoszenia naruszenia
otrzymanego od sąsiadów, administracji budynku lub Policji oraz w przypadku braku opłacenia
pobytu pracownik Obiektu jest uprawiony do wejścia do lokalu po wcześniejszej próbie
telefonicznego zawiadomienia Klienta o tym zamiarze.

SZKODY:
1. Goście zobowiązani są w szczególności do:
a. utrzymywania we własnym zakresie porządku i czystości w pokoju i na balkonie/ogrodzie;
b. korzystania z urządzeń Obiektu w sposób niepowodujący uszkodzeń ani pogorszenia ich
stanu.
Najemca ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić Wynajmującego o wszelkich zdarzeniach,
które mogą narazić właściciela lokalu na szkodę materialną lub naraża bezpieczeństwo innych
Gości przebywających na terenie obiektu.


2. Na wypadek pogorszenia stanu, uszkodzenia lub zniszczenia lokalu lub części wspólnych
budynku spowodowanych przez Najemcę lub osoby przebywające w lokalu razem z Najemcą,
chociażby nieumyślnie, Najemca zobowiązuje się do pełnego pokrycia wartości szkody.
Naprawienie szkody obejmuje straty, które Wynajmujący poniósł, oraz korzyści, które mógłby
osiągnąć, gdyby mu szkody nie wyrządzono.


3. Najemca ponosi odpowiedzialność materialną za brak, uszkodzenie lub zniszczenie
przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych lokalu i obiektu, powstałe z jego winy lub z
winy odwiedzających go osób.


4. Goście korzystający z pobytu w Obiekcie zobowiązani są także do przestrzegania przepisów
BHP i przeciwpożarowych oraz, w wyjątkowych sytuacjach, stosowania się do poleceń Obsługi
Obiektu.


5. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w Pokojach i ich otoczeniu
otwartego ognia, a ponadto: świec dekoracyjnych wolno stojących, grzałek i innych urządzeń
elektrycznych, niestanowiących wyposażenia apartamentów. Powyższe nie dotyczy ładowarek i
zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.

6. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione przez Najemcę po zakończeniu
Najmu przedmioty. Poniesione przez Wynajmującego koszty przechowania oraz utrzymania
rzeczy w należytym stanie, a także koszty doręczenia rzeczy Najemcy, obciążają Najemcę.


7. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności względem Najemcy z tytułu utraty lub
uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających
wartość naukową lub artystyczną, a powstałych z przyczyn niezależnych od Wynajmującego.


8. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności powstałe podczas pobytu
Najemcy związane z: hałasem dochodzącym z innych lokali, z ulicy, z pracami budowlanymi, czy
wykończeniowymi, jakie mogą być prowadzone na terenie budynków oraz wokół nich.


9. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w dostawie mediów (np. prądu, wody,
Internetu, TV) 7. z przyczyn niezależnych od Wynajmującego.


10. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności prawno-cywilnej z tytułu roszczeń w przypadku
zajścia nieszczęśliwych wypadków, obrażeń ciała lub śmierci Najemcy lub osób trzecich na
terenie lokali w okresie pobytu Najemcy.

REKLAMACJA:
1. Goście mają prawo składać reklamacje w sprawach dotyczących usług świadczonych przez
Obiekt.

2. Obiekt przyjmuje do rozpatrzenia jedynie reklamacje wysłane w terminie do 14 dni od daty
zakończenia pobytu Gościa w Obiekcie lub, jeżeli pobyt nie odbył się w terminie wynikającym z
dokonanej rezerwacji – w terminie do 14 dni od daty, w jakiej pobyt powinien się odbyć.

3. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi należy składać listownie na adres siedziby
Usługodawcy lub mailowo na adres: strumykowochata@gmail.com

4. Reklamacja powinna zawierać następujące dane Klienta: imię, nazwisko, adres Klienta, adres
poczty elektronicznej podany przy rezerwacji oraz opis problemu, jaki pojawił się w związku z
korzystaniem z Usługi.

5. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania.
Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, Usługodawca udzieli Klientowi odpowiedzi w sprawie
reklamacji. Odpowiedź zostanie przesłana w takiej samej formie, w jakiej złożona została
reklamacja.

INFORMACJE DODATKOWE:
1. Dziecko do lat trzech nie ponosi żadnych opłat za pobyt. Pozostałe dzieci rozliczane są
zgodnie z warunkami rezerwacji.

2. Na terenie Zakopanego obowiązuje opłata miejscowa w wysokości 2.00 PLN za osobę za
każdą noc pobytu, która nie jest wliczona w cenę pobytu. Opłata pobierana jest przy
czynnościach meldunkowych a przekazywana do Urzędu Miasta Zakopane.

3. W ramach rezerwacji w Strumykowo Chata Klientowi przysługuje bezpłatne miejsce
parkingowe na terenie obiektu. Parking jest niestrzeżony.Zarządzający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa pozostawionego przed budynkiem lub na parkingu niestrzeżonym.

5. W Strumykowej Chacie obowiązuje zakaz chodzenia w butach narciarskich.

6. Cena noclegu nie zawiera ubezpieczenia.

7. Na terenie całego obiektu dostępny jest bezpłatny Internet WiFi.
Udanego pobytu!